31 december, 2011

Som ett färgfotografi...några tusendelars denevit

Årets sista dag och 2011 ska sammanfattas. Året har gått fort, fortare än vanligt, kanske för att jag blivit äldre. När jag tittar tillbaka i kalendern och bloggen ser jag att det hänt en hel del. Både bra och tyvärr tråkiga saker. Det värsta med det här året är att glädjen över hur fantastiskt det var på många sätt grumlas av att så många runt om haft det sämre. Men jag hoppas 2012 innebär något bättre för alla. Själv ser jag fram emot 2012 mycket då jag ska bli moster. En liten ny person i familjen ska skämmas bort och förhoppningsvis så får jag se mycket av henne eller honom. Annars kan 2011 sammanfattas med 30årsdag, avklippt hår, Kreta, kall och snörik vinter och ny bil. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar