20 december, 2011

Hur länge ska du stanna kvar här....

20 december.
Statistiska centralbyrån har ägnat några timmar statistikande åt att räkna ut var tomten bör bo i Sverige för att nå ut till alla barn under 13. de kom fram till att han bör bo i Finspång, men...hör och häpna han måste ha en verkstad i varje län för att få det att fungera med logistiken. Verkstan i Västernorrland ligger strax öster om Timrå. I Skåne ligger den nära Värpinge. Detta är underbart...fantastiskt men...inte för att jag vill vara en tråkmaja, så vill jag ändå tycka: har de inte för mycket personal på SCB??

Nordkoreas Avlidna ledare Kim Jong Il slog 11 eller 5 Hole-in-one på sin första golfrunda. Han var inte bara väldigt duktig på golf han kommer antagligen alltid att förbli ensam med detta rekord.

idag ska jag försöka mig på att göra citronkola och i eftermiddag ska F och jag åka till stan och titta på en julklapp till vår bil.

4 Dagar kvar till Jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar