21 december, 2011

du är allt jag har...

21 December
I dagens tema är det meningen att jag ska berätta om min bästa vän.
Min bästa vän tills jag var 5 år hette Lina vi gick hos samma dagmamma och följdes sedan upp i skolan hela vägen, även om vi gick i paralellklass i gymnasiet. Men vänskapen tog nästintill slut när vi var fem och egentligen visste vi väl aldrig varför. Kanske upptäckte vi, när vi träffade andra att vi inte hade så mycket gemensamt. Under skoltiden var min bästa vän istället Jeanette. Vi är fortfarande vänner trots långt avstånd och att det ibland dröjer länge innan vi hörs. Jeanette är den bästa vän jag haft, en vän som ställde upp för mig när jag behövde någon som mest och som skulle göra det fortfarande. Jag hoppas hon vet att jag skulle göra detsamma för henne.

3 Dagar kvar till Jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar