01 juni, 2012

Om att inte kunna sova...

I dag är dagen här, dagen då Fredrik ska ner i jorden. Det känns skönt, beslutet var lite jobbigt att fatta för att det är så svårt att veta vad som är rätt. I natt sov jag inget alls, bara låg och tänkte på Fredrik, tänkte på allt vi gjort, på allt han sagt till mig, fina saker och så tänkte jag på de gånger vi varit ovänner..de går att räkna på handen men jag behövde tänka igenom dem. Filmen om vårat liv blev i alla fall ganska bra, en knäpp början, en fin mitten och ett olyckligt slut (lite Titanic över det): Men det olyckliga slutet lämnas också med en liten cliffhanger om att det kan bli bättre...om filmen får en uppföljare? Kanske det, så småningom. 
Pratade med K i går som tyckte att jag lät gladare...känns bra att höra.
Igår hade jag också glädjen att få Skypa med fina Fjällbackafamilljen, vad roligt att kunna titta in i eran värld en stund och se få se William nästan på riktigt. Jag avslutade kvällen med ett samtal på nätet med en vän, säger bara en sak till dig idag: Om någon är onödigt våldsam mot dig ..så pekar du ut dem nästa gång vi går på stan så ska jag tala om för dem, vem de inte ska bråka med! 

Fredrik och jag 13/8 2005 - min allra finaste, älskade du...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar