05 juni, 2012

Om att spela Wordfeud....

Att spela Wordfeud med någon som är extremt bra på det är lite sänkande och samtidigt när man får in det där ordet, eller blockerar möjligheten för den personen att få poängrekord (igen) så känns det ganska bra. Jag gillade aldrig att spela Alfapet men det här är något jag kan rekommendera.
Vill du spela mot mig så får du det också...mitt användarnamn är ejk_81.

Idag har jag varit på snabbinskolning på vårdcentralen jag ska vikariera på torsdag förmiddag och fredag, lite nervöst är det allt, jag vet ungefär vilka uppdrag jag ska utföra och var jag hittar saker men sedan är det ju så mycket annat runt om som kan tänkas inte fungera. Men, det är en utmaning och jag ser fram emot det. Jag fick också erbjudande om att skola in mig för telefonmottagning på vårdcentralen, men det blir till hösten i så fall.
Idag tog jag en snabb powerwalk och styrketränade, nu sitter jag här med eländesrapporten vars datum nu flyttats fram till söndag, det skulle ändå kännas skönt att få den klar.
I kväll ska jag åka lite tidigare till jobbet, åka till graven en stund och berätta några saker för F. Det är lite han behöver få veta som hänt de senaste dagarna.
Fredrik på Norra vägen i Kalmar. 


Visst behövs det en låt idag också? Den här är lite oväntad, men åter en vi gillade skarpt och hade med på våran lista över världens bästa musik. Rammstein.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar