04 juni, 2012

Om att ha människor runt om sig...

Att ha vänner är det viktigaste på jorden. Människor som man tycker om, älskar och som bryr sig om en tillbaka. Som skickar som sms eller meddelande via facebook. Som ringer fastän de är upptagen, bara för att de anar att just nu,,,precis just nu så behöver Johanna det.
I går  natt fick jag sova över hos en god vän, en vän jag egentligen inte känner särskilt väl men som ändå erbjöd sig utan att blinka. Eftersom jag ändå inte kunde sova sen då så var vännen vaken med mig. Igår kväll kom en annan vän på besök och stannade i flera timmar bara för att jag behövde det. Sådant som värmer...Nu är födelsedagshelgen över..jag har en hektiskt vecka framför mig med jobb på tre olika ställen och mitt i detta ska det hinnas med träning, stundentfirande och förhoppningsvis kunna träffa lite vänner för fika eller prat.

idag hörde jag en gammal låt av Pink på radion som påminde mig om en evig diskussion Fredrik och jag brukade ha om amerikansk politik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar