26 juni, 2012

Om att åka på semester utan dig...

I morse gick jag på semester, firade det med att jobba ett pass på 1177 ikväll, det värsta passet någonsin, massvis med samtal och många fick vänta länge på att komma fram.
Men nu...jag har packat för resan i morgon, ställt för lite här hemma, kört diskmaskin och sånt. I morgonbitti stiger jag upp tidigt och tar  tag i det sista innan jag sätter mig i bilen och far åt sydväst..
I morgon kväll får jag gosa med W och njuta av  min familj, oj vad jag längtar efter er allesammans!
Men någon kommer att saknas, vem skämta och skoja med mig när jag kör bilen, vem ska spela Kent på högsta volym och sjunga med i alla verser? Vem? Det får bli jag ensam det.
Dom 999 saker jag aldrig skulle göra, de vägs upp av 999 värre saker jag redan gjort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar