21 juni, 2012

Om all längtan i världen....

jag blev bjuden lunch på stan innan jag for till Coop Birsta för lite inköp inför morgondagen och det var nog tur det. För mitt blodsocker sjönk i botten när jag såg alla bilar och kön till Systembolaget, vilken tur jag jobbar så jag slapp gå dit in. Jag såg också en olycka på parkeringen, en man som körde på en bil som stod parkerad mitt i vägen, varför parkerar man mitt i vägen? ingen aning.
i kväll har jag förberett för potatissalladen min svärmor beställt till i morgon och förhoppningsvis, om solen skiner kan vi sitta på balkongen och äta middagen i morgon.
Nu ska jag snart smita iväg till jobbet, tänkte åka med en ny fräsch bukett rosor till Fredrik inför midsommar, fy-om jag hade vetat detta för ett år sedan att jag skulle använda en sådan mening. Då skulle jag nog inte överlevt.
Lillasyster ringde idag också, kanske bra att inviga henne i planerna för nästa vecka. : )
Men nu tror jag vi typ halvbestämt att det blir ett Fjällbackabesök om mindre än en vecka. Längtar!

Allting kan gå i tu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar