15 juni, 2012

Om att välja gravsten

Onsdagsnattens ångest hade nog sin förklaring. Igår valde jag och min svärmor ut gravstenen som sak bära Fredriks namn. Det var lite tungt igen då, kändes inte riktigt ok att sitta framför en dataskärm och titta på när stenen ritades upp, men den kommer att bli fin, när den kommer på plats ska ni få se.

Igår bestämde jag mig för att jag behöver mer träning än promenaderna och cykelturerna ger så jag var på Friskis och Svettis och köpte ett sommarkort, då kan jag gymma där och när jag ändå höll på så var jag på badhuset och köpte ett sommarkort där också. 1150kr för träning hela sommaren.
Ikväll ska jag gå tillsammans med några av mina arbetskamrater, jag hoppas att vädret är lika bra som det ser ut nu på morgonen, jag ser fram emot det jättemycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar