20 juni, 2012

Om soliga dagar...

Soliga men kalla dagar då är det skönt att hoppa ner i utomhusbassängen på Sporthallsbadet, det gjorde jag i dag. Men först var jag och hämtade mina fina nya glasögon.
Ikväll är jag återigen upptagen, har blivit hembjuden på middag av en god vän. I morgonbitti ska jag dock upp och jobba på 1177 tidigt så det får bli en tidig kväll i kväll.
Såg ni matchen Fotbollsmatchen igår? Visst blev man lite stolt att vara Halvbleking med tanke på vem som var bäst på plan. Jag har ocksåfått tid att komma till Kuratorn nu i veckan och jag har fått tid att träffa en dietist eftersom barnmorskan på vårdcentralen (jag är inte med barn!!) tyckte det lät som om mina ätstörningsbeteende var på väg tillbaka. Och det har hon säkert rätt i.
Nya glasögon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar