31 maj, 2012

Om att lyssna på vad hjärtat vill...

Det har varit lite turbulent inom mig de senaste dagarna på grund av händelser som inte bara jag har kontroll över. Jag tog i alla fall en långpromenad nu på morgonen för att bestämma mig hur jag ska göra.  och kom fram till att Jag ska göra som jag vill, inte vad andra tycker eller tror. Jag ska för en gång skull strunta i vad andra anser eller vad som passar sig och följa vad mitt hjärta vill.
Jag saknar inte Fredrik mindre och det gör inte mindre ont, men det gör det lite lättare att bära om jag kan göra det här...
I går kväll var jag på årets sista körövning, sista övningen inför söndagens konsert, det kommer att bli bra! Två "gamla" körsångerskor dök upp också och ska stötta upp på söndag! Så roligt att de kom hoppas de också tycker det och stannar kvar!
" det spelar ingen roll att du lämnat mig, jag klarar mig nog ändå"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar