13 juni, 2012

Om att bli lite irriterad

jag blir lite arg så där, enligt mitt eget tycker skrivet en intressant reflektion över vad omvårdnadshandledning är, kursboken som läraren vill använda är från 1994 och i studiehandledningen står det att vi ska använda aktuell litteratur, alltså det är 18 år sedan det var 1994. Men nu fick jag tillbaka eländet med krav på kompletteringar med 18 år gammal litteratur, vad f-n har hon inte fått läsa det där 60 gånger redan, kunde det inte vara roligt att läsa någon som hade använt helt nya studier istället??? Nåväl jag ska komplettera med skittråkig bok, det ska jag verkligen.
Märker ni att jag är lite bister idag?? Jag hatar kompletteringar, jag hatar att sitta och skriva av från en bok bara för att passa in i ram, mina egna (i mitt tycke) ganska kloka reflektioner betydde alltså inte ett j-la dugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar