09 juni, 2012

Om att sammanfatta

Jag har varit upptagen den här veckan. Hade jag varit ledig hade jag kunnat berätta om:
Fyra nattpass på raken, varav tre var väldigt intensiva med dödsfall, injektioner och bilåkande hit och dit.
Två arbetsdagar i hemsjukvården på en vårdcentral, spännande värre med nytt journalsystem, dosettdelningar, omläggningar och helt nya trevliga kollegor.
Ett studentfirande för Fs fina, duktiga brorsdotter L som i torsdags gick ut gymnasiet.
Start på fotbollsEM och jag var på middag med en fanast, fick "titta" på två matcher, eftersom Fotbolls EM bara sker en gång var fjärde år (Tack och lov för det då).
 Ett arbetspass på Sjukvårdsrådgivningen med väldigt lite samtal, fint väder och fotboll bidrar nog.
En massa matcher i Wordfeud, ännu inga vinster för mig, men jag kommer nog dit.
Inte en enda natt ensam hemma, men nu i natt gäller det och jag ska klara det.

I morgon ska jag städa, tvätta, klippa gräs, laga matlådor till frysen. Tvätta bilen och förhoppningsvis få träffa någon jag tycker mycket om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar