19 juni, 2012

Om frustrerande gråt av ilska

Igår satt jag på Svr till 01 när jag kom hem öppnade jag posten. Det hade kommit brev till Fredrik från 3 inte till dödsbot utan till Fredrik. Det var sluträkningen på hans mobil så det var inget konstigt så.. Men tre hade skickat med ett meddelande " det här är din sista räkning hos 3 på ett tag men välkommen tillbaka som kund en annan gång" va? När då? Jag tror inte 3 passar i himlen. De vet ju vad som hänt , de vet att varför de stängt abonnemanget. Och varför tillåter jag mig att bli så ledsen? Hoppas 3 också får uppleva en sömnlös natt då kanske de lär sig att inte såra människor om än inte med flit ( hoppas jag)

1 kommentar:

  1. Inte för att jag vill försvara dem, men det är förmodligen ett automatiskt utskick. De kunde såklart skött det MYCKET smidigare och snyggare.

    SvaraRadera