11 juni, 2012

Om att köra fort

Sov dåligt i natt fast jag somnade tidigt, kom upp vid 7 tiden och åkte till Ryggis och gick ett varv. Sen åkte jag på Konsum som nyss hade öppnat och köpte rosor och åkte till Fredrik och spelade en sång för honom och satte de nya blommorna i en vas. Idag gjorde det ont att vara där, jag fick ingen ro så efteråt tog jag bilen och körde fort på motorvägen (oroa er inte, våran bil, så ny han är,  kan inte gå fortare än 130 då börjar han att hosta).  Då släppte det litegrann och nu sitter jag hemma och har stoppat i mig lite frukost innan.
Igår pratade jag i telefon med en vän och sa att " Jag önskar Fredrik skulle komma tillbaka, då skulle jag byta bort allt jag har just nu"
och då sa min vän att " då skulle du ju byta bort mig, för om Fredrik inte var borta skulle jag inte hört av mig till dig" Det kändes lite så där det...nu gjorde jag ännu fler ledsna...Fast tyvärr är det sant..för om Fredrik kom tillbaka så skulle jag bara behöva honom.
Jag hoppas ju, förstår ni det? Det skulle vara värt allting i världen att en enda sista gång få ligga med huvudet i hans knä, hans händer som pillar lite i mitt hår och få titta upp och drunkna i hans blågröna en sista gång...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar