16 juni, 2012

Om att gå ut och göra stan

Igår kväll var jag ute med några av mina fina arbetskamrater. Vi landade först på Torget hos Svenssons (du vet Mamma där du och Allan åt lunch en gång). Sedan gick vi vidare till Memento (tonårsställe) där de hade Tacobuffé och Happy Hour på vin. Det blev dock inte så Happy Hour när Sverige knäcktes av England och EM tog slut, då deppade pojkarna vid bordet bredvid och uppskattade nog inte våra skratt så mycket.
Kvällen avslutade jag hemma hos en god vän som hade sina trevliga grannar på besök, vi lyssnade på musik och såg en konsert med Bruce Springsteen på DVD som var magiskt bra.
I dag ska jag dona på lite hemma och sedan blir det middag på Kinarestaurang innan jobbet i kväll.
I morgon ska jag vakna tidigt åka till badet eller till Friskis och träna och på kvällen ska jag på Konsert med min svågers kör/sånggrupp i Stöde Kyrka. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar