30 maj, 2012

Om att välja en plats för vila....

Bydalens kyrkogård- bild är lånad från Wikipedia.se
Vi fick titta på tre gravplatser idag och det var väl inte så mycket att tveka på, den mest avskilda med träd och bänkar runt om valdes. Vägen ligger ganska nära men jag tror Fredrik kommer att gilla det, höra lite ambulanser åka förbi och veta att jag cyklar eller åker förbi där på väg till jobbet.

Igår kväll fick jag oväntat besök av L som egentligen skulle kommit redan till frukost men var tvungen att jobba, det blev lite sent för att tiden flyger fram så väldigt fort med människor som man har trevligt med. 
 Jag vaknade ändå tidigt i morse, sov lite halvtaskigt också..så då åkte jag och hämtade en grej på sjukhuset och sedan tog jag ett och ett halvt varv på Ryggspåret.

Resten av dagen ska jag ägna åt möte på jobbet, besök på begravningsbyrån, skriva på sista skoluppgiften för terminen och Körövning (sista inför söndagskonserten).
Trevlig dag på er...jag avslutar med en låt som passar för dagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar