16 maj, 2012

Det blir en dag på stranden.....

Jag har tagit årets första cykeltur! Bromsarna fungerade, däcket behövdes pumpas lite men annars gick cykeln som smort. Det är lite kyligt ute så det var lite kallt men skönt!
Nu ska jag försöka cykla till jobbet ett par gånger i veckan i alla fall.
I natt sov jag någorlunda mellan 1 och 7 men vaknade till korta stunder hela tiden, ev. kan det varit glaset med vin jag tog. Bra sömnmedel?
Idag är planen att fortsätta ringa till en massa ställen och kolla upp om försäkringar, bilen och bensinkortet. På eftermiddagen ska jag följa med mina svärföräldrar och titta på studenternas mösspåtagning. Fredriks äldsta syskonbarn L  tar studenten i Juni och det här är starskottet (?)  för studentfirandet.  I kväll ska jag försöka ta mig till körövningen och sedan ska jag jobba. Det kommer att bli en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar