12 maj, 2012

...du är min hjälte för du vågar vara svag....

Fem intensiva dagar är över..i morse åkte Mamma och Allan hem mot Skåneland. Jag har massvis att ta tag i men egentligen ingen lust alls att göra något.
Nu ska jag åka till Sköns kyrka och titta på Blommorna från Begravningen, det verkar bli en fin dag så jag tror jag ska försöka leva upp till mitt promenad/löpningslöfte också och gå en ordentlig promenad.

I morgon är det en månad sedan Fredrik lämnade mig..30 dagar 2592000 sekunder, 43200minuter, 720 timmar. Hur många sekunder tar det innan man lär sig leva med saknaden?

" och dom säger att saknaden kan man lära sig att leva med ibland, genom en iskall vinter"


2 kommentarer:

  1. Du skriver så fint om din äkskade!
    Jag förstår att det gör ont att tänka på, men jag undrar om du vill dela med dig vad som skedde för en månad sedan, om händelsen/varför din man rycktes i från dig, alldeles för tidigt.?.
    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  2. Givetvis ska det stå "älskade" !
    ..tryckfelsnisse va visst ute å härjade..

    SvaraRadera