21 maj, 2012

Belongs to us...

Det blev ingen frukost på IKEA i morse för den jag skulle träffa kom på besök igår kväll istället. Vi tog en promenad och fikade lite och jag kunde både skratta och gråta utan att det kändes konstigt. Vad lite som behövs för att må bättre ibland. Ett trevligt födelsedagskalas för min svägerska, ett samtal med mamma, en film och godispåse på trappan och ett möte med någon jag tycker om det gjorde gott.
Idag har jag ändå hunnit äta lunch med en annan vän och nu ska jag snart ta ut cykeln och ta mig till kommunhuset för utbildning, ryktet går att den här utbildningen kan vara aningen sövande så nu laddar jag med en kopp kaffe.

Den här veckan är rätt fulltecknad och ändå har jag kommit på mer saker jag borde ta tag i. Till exempel var jag på Plantagen och handlade en försvarlig mängd blommor som behöver planteras så det ska jag göra i morgon, den enda dag i veckan som det inte är något jobbrelaterat möte inplanerat.
Lite bra Bruce Springsteen får göra dagen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar