19 maj, 2012

Jag ska vara som färger som man ser på natten...

Vaknade tidigt idag ( ca 10, gick i säng 8.30)  också men av fritt val. Mina svärföräldrar kom hit en stund och vi har röjt lite uppe på slänten, det var svettigt att bära grenar men ändå lite kyligt i luften.
Jag bjöd dem på kycklingsallad till lunch och nu sitter jag här och funderar på om jag inte ska försöka mig på en liten sömnstund till.
Lite senare tänkte jag ta en cykeltur igen och kanske en promenad. I kväll har jag bestämt mig för att gå på bio, helt ensam den här gången eftersom det blir första gången sedan Titanic som var min och Fredriks sista film.
Trevlig lördag på er allesammans...

1 kommentar:

  1. Hej Johanna!

    Hittade hit genom Charlotta... Vill bara berätta hur oerhört ledsen jag är över vad som hänt dig! Kan inte förstå hur hemskt det måste vara för dig och hur mycket du saknar honom. Du skriver så klokt och vackert om honom och det ni haft. Jag är helt övertygad om att han fortfarande finns hos dig om än på ett annat sätt... Men den fysiska saknaden måste vara svår! Hoppas att du allt eftersom tiden går mår bättre och bättre men att du även tillåter dig själv att vara arg och ledsen när det behövs. Tänker på dig!

    Kram

    Maria Persson från Gualöv (Charlottas storasyster)

    SvaraRadera