05 januari, 2012

Snö II

Vaknade till vit vintervärld igen. Känns rätt så bra ändå med tanke på gårdagens halka.
Igår blev vi bjudna av Telia på Jägarna 2 (hemma) den var faktiskt bättre än första filmen, kanske beroende av Peter Stormare, men slutet blev lite för mycket. Det blev liksom för galet, tragiskt och sorgligt och skillnaden från förra filmen var att här var det ju medutträknad ondska.
snötäckta Alnö från mitt köksfönster
Idag skriver jag rapport och ser på skidorna, kanske blir det en promenad och ett träningspass också. Jag har äntligen bestämt mig för vilket friskvårdskort jag ska välja. Jag lämnar Helex och åker ut till Alnöbadet, där det finns möjlighet till både simmning och träning. Men idag kommer träningen bestå i lite snöskottning och EAsports startprorgram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar