03 januari, 2012

Rimfrost

Idag började dagen med att skrapa bilen ren från vatten och snö. Dumma jag satte inte in motorvärmaren eftersom det var plusgrader i går kväll. Jag ser inte fram emot att ta bilen idag men väglaget gör en promenad till jobbet omöjligt lång så... det får bli så ändå.
Det nya året har annars börjat på allra bästa sätt. F är hemma i tre dagar tillsammans med mig i väntan på sitt nya jobb och förhoppningsvis ska vi hinna planera lite för 2012. Det finns lite små funderingar på hur vi ska göra med vissa saker. Antingen så gör vi så här....eller så gör vi så här och beroende på hur vi gör måste vi säga upp en massa saker, boka om och fundera lite till.
 Ett nytt år innebär inte alltid förändring men det är en bra startpunkt för något nytt. Jag har varit godisfri i 2 dagar (obs! inget Nyårslöfte) och det går bra men jag får kämpa emot demonen på axeln som tycker jag förtjänar något gott

2 kommentarer:

  1. han vet inte än, tillsvidare verkar han bli kvar på Högom.

    SvaraRadera