16 januari, 2012

Dagsmeja III

Helgen som gick började ju trevligt nog med biobesök. Vi valde Hamilton efter lite ångest vid kassan och trots lite halvdålig kritik var det en riktigt bra film. Enligt F som är insatt i Hamiltonvärlden , är Persbrandt den bästa Hamilton någonsin.
I lördags hade vi lugn och lite lat dag, vi donade lite här hemma och sedan lagade F trerätters till oss.
Det blev grönsallad, kycklingwok och almondykaka (halvfabrikat, men god ändå). Igår var jag borta nästan hela dagen och sjöng med kontraktskören. Konserten är den 29/1 kl. 19.00 i Selångers kyrka.
I går kväll var jag lat (igen) och köpte hem pizza, det visade sig att jag inte heller tålde detta längre. Så idag har jag varit halvkonvalescent och hållt mig till joghurt och omelett.

Vi fick lite tråkiga nyheter igår, så nu Lillasyster hoppas jag på att du ska sprida lite glädje snart. Jag chansa r på att det blir den 22/1.
Jag avslutar med att lägga in lite bilder jag skulle lagt till för längesedan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar