31 maj, 2011

Om Kungen

Lillasyster skriver såhär om Kungen idag. Håller med, men till viss del tycker jag det är bra att kungen nu tar bladet från mun och vågar ställa upp och "inte ljuga för mor på julafton utan istället rakryggat säga sanningen." Men jag undrar jag....något inom mig säger att grabbarna som kungen leker med gärna är lite busiga och nog drar med honom på både det ena och det andra. Kungen säger att han inte varit på "sexklubb" men att han varit i Paris och där vet man ju hur det är. Jag tror nog han varit på både det ena och det andra men i SIN ungdom och vad gör det?? Och om han nu även varit på senaste år? 1. Han var kanske på "pickalurven" och visste inte var han hamnade, kände sig besvärad men ville inte svika grabbarna och gå därifrån
2. Han och Silvia kanske inte har världens roligaste liv, men kan en kung skilja sig????? Vad göra?
Mille Markovich säger att det finns bilder och en av kungens allra bästa BFF gjorde det enda rakryggade och försökte köpa dem, den killen är ju tyvärr stekt i blå salen och vita havet och allt vad det heter. Men jag tror Kungen ringde honom och sa "Tack för att du försökte i alla fall, även om det var väldigt klantigt"
Jag anser att vi bör behålla monarkin, hade vi en president skulle han antagligen pyssla med såna här dumheter också (svenska män med makt tenderar att göra det), desstuom kostar en president också multum. Jag tycker inte Viktoria ska ta över än, Kungen är i allla fall en festlig prick, aningen korkad men med äkta medkänsla och värme (det får vi inte glömma) Viktoria är som en uppdragen docka, hon går runt och tycker allt från pappertillverkning till städning av ishalllar är fantastiskt (vad går hon på???) och har gift sig med Boxermannen som är exakt likadan, det kan inte vara naturligt. Hon är ju förståss väldigt vacker och allt det där, men någon måste hjälpa henne slappna av och så måste hon bilda familj först i lugn och ro innan hennes liv blir ännu mer inrutat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar