06 maj, 2011

Spänn musklerna...

Hej och Hå. Stegtävlingen går nu in i en trevligare fas, jag har landat i Oslo nu gäller det bara att hjälpa lagkompisarna den sista biten. Lite biten har jag ju blivit, inte så mycekt av promenader det gör jag ju ändå men på att jaga steg och hitta dem överallt. Igår körde jag ett riktigt förbränningspass på Wit Fit, hemmaträning is the new...
Via Topphälsa fick jag en träningsDVD med Paolo Roberto och tro det eller ej men han och jag kör ett pass på 30minuter om dagen nu! Jag har träningsvärk i muskler jag inte visste jag hade.
Visst kan man träna hemma utan DVDer eller Wiispel men de gör det hela lite roligare.
Just nu inspireras jag mycket träningsbloggar en favvo är "spark i baken" som utan pekpinnar guidar läsarna in i träningens underbara värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar