30 maj, 2011

En fantastisk helg till ända

Det krånglar lite här på Blogger så vi får se om detta inlägg når dagens ljus.
Har haft en fantastisk helg.
Fredag kväll gjorde F och jag stan med lite barhäng.
På lördagen var jag bjuden på femtioårsfest hos bästa arbetskamraten Kristina, hon hade tema tjejfest och det var hur skoj som helst. När F hämtade mig och Linda vid två tiden var vi fnissiga och glada. I går gjorde F och ja en massa måsten, postade brev, köpte en lampa, skruvade fast lister, städade och bäddade om sängarna. Kvällen avslutades med "Mästarnas mästare" som oväntat nog blev Ingemar Stenmark, va? Vem kunde anat det?
Idag har jag klippt gräset och nu väntar jag på att få cykla iväg på ett möte. Just det jag ahr testat cykeln och det är superkul. precis lagom tungt i de värsta backarna och ändå får jag motionen.
Denna vecka väntar annars Fs födelsedag och en tur till Arlanda, vi ska Skjutsa Svärföräldrarna som ska på vandringsresa. Planen är sedan att överraska F med en romantisk hotellvistelse men mer kan jag inte avslöja just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar