18 augusti, 2011

Välkommen till världen

Kronprinsessan och Boxermannen väntar barn .
Media jublar förståss, fast barnet är inte väntat förrän i Mars. Det känns som om de gick ut väldigt tidigt med nyheten??? Fast på något sätt kan jag förstå dem, de har säkert haft en enorm press på sig sedan Nobeldagen,då första spekulationerna kom och det har ju varit rubriker i flera skvallertidningar hela våren som tytt på att de inte kan få barn. Men ändå, vill de verkligen dela den här första lyckan med hela världen? Jag hopppas för deras skull att de hunnit få njuta lite själva av nyheten och fått dela den med sin närmsta familj. Nu har de 6 månader framför sig med spekulationer, vadslagningar och funderingar. Viktoria måste se glad ut hela tiden och Daniel får inte gå ut någon kväll själv.
Jag önskar dem lycka till och hoppas att allt går bra.
Själv andades jag igår in så mycket målarfärg att jag förlorade x antal hjärnceller och om jag skulle få barn skulle det antagligen se ut som en pensel.
Jag har en natt kvar att jobba den här veckan men längtar efter helg. Vi ska pyssla hemma och på Lördag är det Villaföreningsfest med grillning och Kareoke. På Söndag ska jag åka in till Kyrkan och vara med och sjunga psalmer i tv- inspelning. Ska dock gömma mig så jag inte syns så mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar