26 augusti, 2011

du kan följa mina fotspår

När jag väl får sova. Då gör jag det förståss inte. Är trött och känner mig sliten men kan inte sova. Funderar på att ta en promenad, men orkar inte. Sitter och har ångest över flygresan jag ännu inte bokat, ännu mer ångest över att tåget är ungefär lika dyrt men mycket jobbigare. Kommer att ångra mig vad jag än väljer. F vill att jag ska köra ner, men 92 mil det har respekt med sig och jag vet inte om jag klarar av det en gång till. Vår nya bil är bra på alla vis men tyvärr valde vi bort farthållare och på en långresa som man förtar själv, då måste jag nog ha farthållare?
Inser också hur ego jag är, människor dör i Tripoli för sin frihet. Barn svälter på Afrikas Horn och jag oroar mig över en fånig flygresa. Nu behöver jag få lite större perspektiv än min lilla bubbla. Kanske får det bi en promenad i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar