09 februari, 2011

som strålar från mitt...


Efter en tung jobbhelg blev jag trött. De här två dagarna har jag tvingat mig upp ur sängen tvingat kroppen att ta sig något för. Nu ska det bli ordning och reda igen.
Onsdag eftermiddag, klockan är snart 14.30 jag latat mig största delen av dagen men nu ska jag upp och ut och gå. Solen skiner, vet ni...Solen har jag inte sett så mycket av sedan vintern började men nu de två senaste dagarna har den lyst, strålat från molnfri himmel, det gör ens dag. Det strålar in i hjärtat på mig och mina mungipor vinklar sig sakta uppåt. Jag vänder mitt ansikte snett uppåt (solen står inte så högt) och njuter. Läste i aftonbladet att Bert K inte tycker att melodifestivalen ska läggas i Norrland eftersom vi inte verkar uppskatta eller ta till vara på det. Nåväl Bert vi får se när de lägger melodifestivalen i Skara hur det funkar. Själv längtar jag som en galning efter att få gå på festivalen och hoppas innertligt att det blir lite aktiviteter runt om också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar