26 februari, 2011

Hade en toppenkväll på stan igår. Vi checkade in på Hotell Knaust vid 16tiden. Badade skumbad och drack lite vin innan vi gick till fantastiska Playa Primo och åt underbart god italiensk mat. vi avslutade kvällen på Irish Pub, fullt med folk och skön musik.
kvällen fick 4 Drinkar av 5 möjliga.
idag har vi softat men tog ändå en tur för skidjakt. Jag vill ha bredare skidor, har liksom ingen balans på de där smala som man sitter fast i så vi var på fyndlagret och letade men hittade inga som passade. F köpte dock skidorStadium, pjäxorna hittade han på InterSport och i morgon drar vi till teamSportia för att köpa stavarna det gäller att fördela gracerna liksom.
Själv funderar jag på om jag ska lägga pengar på ett paket jag också vill verkligen komma igång och åka på allvar, jag menar tränar jag inte så blir jag ju aldrig bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar