02 februari, 2011

Jag krossar glaset

Ska baka den här idag.
Baka är som jag skrev tidigare inte riktigt min grej men när F har fikaansvar på jobbet så måste jag ju ställa upp.
Jag vet inte riktigt vad som är min grej, alla verkar ju vara bra på något, vissa är multitalanger. Jag gillar att pyssla, men tar mig inte tid och fint, nja det blir det inte alltid. Jag gillar att måla med akrylfärger, har till och med lyckats skapa några alster som sitter på väggarna men fint??? Skönheten ligger i betraktarens öga men jag vet inte min kritiska sida säger mig att Picasso skulle skratta högt om han tvingades se det.
Jag älskar att laga mat, jo det är jag nog faktiskt till och med bra på, skulle vilja våga vara med i Sveriges Mästerkock och mäta mig med de bästa. Nu nöjer jag mig dock med att laga mat här hemma och testa gränserna åt olika håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar