18 februari, 2011

127 orsaker till ågest


Vi var på bio igår. jag valde film och ångrade mig ganska fort, såna här filmer ger mig ångest. Jag får en klump stor som en fotboll i magen, jag kan inte andas riktigt, mina hände skakar och jag vill inte titta och ändå...tittar är precis vad jag gör, genom fingrarna eller under Fredriks arm. Men vill du se denna film, gör det, absolut! Fantastiskt filmat och ett helt otroligt skådespeleri av James Franco (därav min ångest).
Man skulle kunna tro att en man, en sten och en videokamera skulle kunna vara hur tråkigt som helst och sanningen är att ja, det skulle det kunna vara men enkelheten i det gjorde det allt anat än trist. Men eftersom jag visste hur det skulle sluta ville jag tills slut bara komma till slutet, då plågan skulle vara över och väntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar