05 juli, 2012

Om att Everything reminds me of you...

 Varit och solat vid Levrasjön med bästa Jeanette och hennes pojkar, mycket trevligt och roligt, har fått skratta och vara en glad. Men när jag satt och tittade på när de badade och jag solade, tog jag ett foto på mig själv och kom sedan på att jag inte kunde skicka det dit jag ville. För dit skulle det aldrig gå fram. När ska jag ta bort ditt nummer ur min telefonbok?

Lite roligt också, som jag tänkte skicka till F idag, att jag gick en promenad på 14.8km i en hastighet av 03.21/km jag kan alltså vara med i gång i OS och kanske vinna? Nja...appen fick spel idag...det blev dock en promenad på ca 5.5  km och hastigheten höll sig mer på beskedliga  10 min/km ungefär...

"I hear songs on the radio
They might be fast or they might be slow
But every song they play's got me thinkin' 'bout you
I see a fella walkin' down the street
He looks at me and he smiles real sweet
But he don't matter to me
'Cause I'm thinkin' 'bout you"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar