27 april, 2012

ytterliggare en dag....

I natt sov jag flera timmar i sträck för första gången på två veckor. Idag försöker jag låta bli att tänka på allt...jag hade massvis planerat till idag men har skjutit upp det för jag kände inte för det. I eftermiddag ska jag dock åka med Kristina på Sjukvårdsrådgivningen och göra färdigt min inskolning. Det känns som om det kan vara skönt att få höra om andra människors problem ( och kanske kunna hjälpa dem)  och få inse att världen inte stannat.
Trevlig fredag på er därute!

2 kommentarer:

  1. Gick det bra på sjukvårdsrådgivningen? Hoppas du får sova inatt också. Säg till om du vill ha sällskap. Vi kanske kan komma och hälsa på nåt eller du komma hit?Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gick ju faktiskt bra på SVR, skönt att få höra om andra människors problem och faktiskt kunna hjälpa dem (!). Det skulle vara trevligt att träffa er allesammans vi kan väl se framöver hur det ser ut med allting jag såg ju i din blogg att du jobbar hela långhelgen../Kram

      Radera