29 april, 2012

Gosse, fattar du vad det handlar om?

Idag var jag en stund på jobbet och träffade mina arbetskamrater på deras fikastund. Det var trevligt och lättsamt, inte så mycket ansträngning. Nu sitter jag här och skriver på eländiga rapporten som ska vara klar om 3 timmar. Den sista timmen har jag dock fått mer skrivet än på de sista tre veckorna allt som allt. Nu tar jag en paus innan jag ska finputsa lite.
Fredrik har varit med mig mycket idag i tankarna men också fysiskt...tror ni på sånt?..jag har drömt om honom en natt och idag var han i datorn och drog igång ett program som jag behövde...fast jag känner på mig att han inte alls gillar att jag använder hans dator.
Jag har också börjat lyssna ordentligt på musik som skulle kunna passa till begravningen, eftersom Fredrik älskade all form av musik och hade många favoriter så kommer det att bli svårt...men en sak vet jag. Den här låten kommer det inte att bli, trots att F nog inte skulle ha något emot det. Så därför lägger jag den här istället.

2 kommentarer:

  1. Jag tror att Mattias fick en hälsning av Fredrik också fast han inte tror det själv. Kan berätta när vi ses. Om vi inte ses tidigare i veckan så tänkte vi iallafall ha lite födelsedagsfika på söndag för Mattias. Så då får du gärna komma ut om du orkar och vill. På torsdag är jag och barnen lediga så då ska vi kanske in till stan. Har du lust så kan vi ju komma förbi då eller ses någon annanstans och ta en fika?

    SvaraRadera
  2. tänker på dig ofta. så ofattbart det som hänt. när är begavningen? tufft av dig att ändå orka med studierna:) största kramana till dig

    SvaraRadera