03 oktober, 2011

Du är min hjälte för du vågar....

En händelserik helg till ända
I fredagskväll ägnade vi oss åt stjärnskådning, vi såg en planet, trodde det var Venus, men det var troligen Saturnus. Stjärbilderna blev det lite sämre med vi hade ingen stjärnkarta så vi fick chansa och hitta på en del...Orions bälte flyttades några gånger och Polstjärnan fick olika placeringar. Men det var aningen romantiskt och mysigt eftersom det faktiskt var varmt ute.
I lördags var vi på återvinningen med massa grenar och vår gamla säng, det tråkgia var att jag stukade foten så nu är jag lindad och insmord i tigerbalsam...men idag kan jag åtminstone gå och som tur var även cykla...
Idag, söndag var jag och sjöng i kyrkan, det gick väl sådär...församlingen var nöjda men vi kände väl att det gick si och så...
Nu väntar en ny vecka med träning, jobbmöten, stegtävling och jobb, jobb och åter jobb....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar