26 juni, 2011

Vem bryr sig om ditt 90tal?

Peter Falk alias Columbo har gått bort. Kändes lite sorgligt vi såg ett avsnitt igår och var lite ledsna. Columbo är helt klart bästa Tv-deckaren som någonsin gjorts, vem sa att man behöver dna, fingeravtryck och ett helt CSIteam för att lyckas lösa ett mord?
Just nu laddar jag för ytterliggare tå jobb nätter, sedan är jag ledig till fredag. Tiden kommer att gå rätt fort därefter misstänker jag. Är uppbokad att jobba mina ordinarie arbetspass samt en hel del extra dessutom ska en födelsedag firas. Jag njuter just nu av mina två sista vekor som 20-something. F jobbar sista veckan nästa vecka sedan påbörjar han sin semester, 6 veckor, för min del blir ledigheten upphackad då jag har en vecka ledigt och sedan går in och jobbar en vecka, vad gör man inte för sitt arbete? Men den 18Juli bär det i väg söderöver, längtar till Skåne just nu så jag kan gå sönder, vill se vidsträckta åkrar, låga berg och bara lite skog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar