28 juni, 2011

Bara hud mot vassa eggen

Har svirrat, tungt och tråkigt men absolut nödvändigt. Jag lånade Fs gummistövlar men ser ändå ut som ett mässlingsoffer på benen, lyckades vända trådarna åt fel håll så de allt som skars av träffade mina ben. Aj Aj.
Nu är jag härligt ledig i tre dagar, ska njuta av sol och lite bad. I morgon ska jag gräva ur en rabatt och plocka fram alla krukor och blommor. På torsdag ska jag måla om utemöblerna och på fredag blir det regn så då håller jag mig inomhus.
Sedan blir det en tung arbetshelg, fredag natt, söndag dag och kväll innan jag går på min ordinarie arbetsvecka igen.
Vi håller oss uppdaterade om Greklandskrisen, det verkar som om turistorterna flyter på som vanligt men det kan krisa sig med transfer och flyg. Vi får väl se det som ett äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar