20 juni, 2011

Jag är alltid tryggast när du är en liten bit ifrån...

Noterat en viktminskning hos mig, trots senaste veckornas intag av skräpmat. (inte bara håret). Men misstanken är stark om att det beror på förkylningen som i sin tur gjort att träningen minimerats till promenad och cykelturer. Idag börjar jag med träning igen. Jag tänker starta försiktigt dock med Paolos träningskiva, wiipasset och lite zumba. Om jag är pigg på onsdag tänkte jag gå på ett pass på Helex och förhoppningsvis även landa i simbassängen. Igår var vi och såg Robin Hood på Norraberget. Kvartersteatern i Sundsvall bjöd på fantastisk teater, Fs brorsdotter Lovisa var med. Denna veckan är midsommaveckan, jag ska jobba en hel del men hoppas även kunna dona lite här hemma. Blandannat skulle jag vilja måla färdigt vår nya brevlåda som väntar på att få hängas upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar