02 mars, 2012

VÅR!!!

Tror jag måste byta bort Vinterbilden i huvudet på bloggen. Nu är det vår!
F och jag firade in våren igår med att shoppa loss på IKEA vi köpte lite nya förvaringsmöjigheter och ett nytt återvinningssytem. Jag är aningen skeptisk till återvinningen, vi återvinner nu också med en påse under diskbänken, men eftersom vi är aningen lata av naturen är påsen alltid överfull innan den töms. Tanken nu är att vi ska ha de små påsarna under diskbänken. Bära ner till de stora i källaren och åka en gång i veckan och tömma dessa. Enkelt. Det är bara det att redan nu vet jag vem som kommer att bära allt fram och tillbaka och vem som kommer att gå ett annat håll ner i källaren för att missa vad som ska bäras upp eller ned. Men jag kan ha fel också....
Dimpa från IKEA 99:- 

Dimpa från IKEA 59:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar