05 mars, 2012

Dimma

När man är trött är allt antingen väldigt roligt eller väldigt, väldigt tungt. Igår såg jag TopModel Sverige och kunde inte sluta skratta åt en av modellerna som på svengelska skulle förklara för juryn varför hennes bild inte blev så bra. " I tapped the Kontroll" ( jag tappade kontrollen)  Detta har jag gått och småfnissat åt hela natten fastän jag själv inte är någon stjärna på engelska. Och egentligen är det inte alls roligt för den stackars flickan fick panik och domarna, de elaka j-larna hade ingen förståelse för detta alls.
 A på jobbet bidrog sedan med fler svengelska kommentarer
"I feel again you" ( jag känner igen dig)
" A horse in my treegarden" ( det står en häst i min trädgård).
I natt hörde jag en melodifestivallåt som seglade upp som en favorit efter ytterliggare en genomlyssning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar