01 mars, 2012

Smältvatten II Upprörd.

här skrev Fotbollsfrun om Madeleines besök hos sitt lilla syskonbarn i går efter 6 dagar. Tack för den liksom, mitt systerson är över en månad och själviska, hemska jag har inte förflyttat mig enstaka 80mil för att träffa honom, fastän jag längtar efter det. Varför?? För att det är vinter, för att en begravning och nu en till kom i vägen. På grund av ishalka, på grund av ett heltidsjobb där man även förväntas ge en del av sin fritid till utbildning, möten och ytterligare utbildningar. Betyder det att jag inte är intresserad, inte bryr mig är självisk och dum i huvudet?W. kommer säkert att hinna bli tre måander innan jag träffar honom.  Madeleine bor i New York och flög till Stockholm efter 6 dagar och Malin tycker att det är dålig stil. Hon måste tycka mitt beteende är värre än massmord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar