01 mars, 2012

Smältvatten

Det smälter och smälter i backen våran. Idag kunde jag kana på skorna ner till brevlådan men förhoppningsvis ska halkan snart ge med sig och det blir promenadvänligt igen.
Idag är jag helledig och passar på att ta det ganska lugnt. Tanken är dock att jag ska städa, storhandla och göra lite ärenden idag. Igår var jag på körövning för första gången på några veckor på grund av sjukdom och resor. Rösten höll väl sådär men roligt var det med en hel del utmaningar i form av sång på franska, ny sättning på Annie´s sång och lite roliga nyheter.
På väg till körövningen lyssnade jag på Rix Fm och hörde både Loreens och Dannys bidrag till schlagern igen...inte så tokiga ändå. På väg hem efter kören hörde jag en, inte så gammal låt, men dock och väl en klassiker. Kanske skulle jag boka en biljett till Ladies Night i år om de kommer till Sundsvall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar