23 november, 2011

man blir så trött på ditt j-la gnäll.....

Jul i Skåne 2009
Adventstid i till Helgen. Jag funderar på att putsa fönstrena innan jag byter till julgardiner och sätter upp alla ljusstakar. Det känns som om tiden inte räcker till riktigt, den här veckan är det körsång inplanerat fyra gånger (övningar och framträdande) Jag har ett möte om palliativ dokumentation, jag ska jobba hela helgen och F vill gärna att vi börjar köpa julklapparna så vi slipper stressa i sista sekund. Dessutom måste jag plugga en del också, ska träffa mina kära gruppmedlemmar på måndag och borde nog vara lätt förberedd tills dess.

Jag funderar på lite julpyssel också jag skulle i alla fall vilja göra en krans till ytterdörren och kanske ett pepparkakshus och så grunnar jag på julgotter, Julen ska firas i Skåne men med tanke på att vi ska ta bilen ner borde jag kunna ha med mig litegrann.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar