12 juni, 2014

Signalhorn saknas = IG

Men va tusan! Utan anmärkning va! Sessan åkte dit för hennes tuta fungerar inte. Det hjälpte inte att jag bedyrade att jag aldrig använder tutan. Tydligen är det lag på att ha det. Ska köpa ett här för 149 och koppla in själv, tror jag. Eller gör jag som alla duktiga flickor gör, ringer verkstaden och betalar vad det kostar. Nu är Sessan underkänd, hon surar, men jag muntrade upp henne med löfte om spabad nästa vecka. förövrigt idag har jag sprungit en liten slinga, lagat middag åt både mig och vännen. Tömt ännu fler lådor, hittat ännu mer onödigt skräp och planerat för morgondagens begivenheter. (ska på studentfirande). Nu i kväll jobbar jag på 1177 (har paus för tillfället). Det har kännts lite bätre idag, jag tror att mitt låduppackande var en bidragande orsak. När jag tömde huset, slängde jag massvis men mycket orkade jag inte tittade på utan kastade bara ner i lådor, de lådorna håller jag nu på att packa upp. Hmm...behöver inte vara psykoterapeut för att förstå vad som händer då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar