16 maj, 2014

"Du är gåtan som jag aldrig löser klart
du är början på nåt nytt och underbart " (text: Lars Winnerbäck,För dig, Efter nattens bränder).

Fick tips om ett nytt album med Winnerbäck med livelåtar, är helt fascinerad över hur bra han är, kan inte sluta och lyssna.
 Tyvärr går beatet lite för sakta för att kunna springa bra till men till nedvarvningen passar den perfekt och än bättre är det att den är från förra höstens konsert och att låter bättre i min spelare än de gjorde live. (även om  det var en upplevelse i sig).
idag väntar några timmars sömn och sedan ska jag ut i spåret innan det blir någon form av middag med min vän och sedan helgjobb! Finns det något bättre, när ni andra kastar er ner i soffan efter veckans hårda slit så är jag ute och gnor.
Trevlig fredag på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar