25 februari, 2014

Sky comes falling down


Hey sister, Know the water’s sweet but blood is thicker.
Oooh with the the sky comes falling down, for you, there’s nothing in this world i wouldn’t do.

(hämtat från svenskalyrics.se). Dagens låt, Avicii.

Jobbat och är tröttare än trött men jag ska ut i natt också så det är bara att vakna till och skärpa upp sig. 
Planerna för eftermiddagen är en promenad i vårvädret (!) ett kortare träningspass och sedan middag med vän innan arbetet åter kallar. Jag har två lediga dagar nu som väntar och förrutom det vanliga som röjning och städning planerar jag att börja ställa klart mitt arbetsrum, det innebär att mitt skräprum äntligen ska förvandlas till dator/musik/gästrum. 
Annars händer inte så mycket just nu, jag har jobbat mycket och känt mig lite låg, är livrädd att gå trots broddarna jag fick av snälla Elisabeth på jobbet. Nu verkar det dock vara ganska torrt ute så då kommer det nog att gå bättre. Dessutom börjar svansen kännas bättre, jag kan sitta en stund innan den börjar värka. 
Vi ska snart börja planera sommarsemestern på jobbet, min planering ligger dock fram i september då Cypern ska få ett efterlängtat besök av undertecknad. Men ändå, tanken på sommar och semester lyfter mig, allt är så mycket enklare på sommaren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar