20 februari, 2014

keep on loving

Igår kom äntligen min TV som jag ska ha i mitt sovrum. Det hörs kanske som en
onödig lyx men, jaghar bra argument för denna extravagans ( har desperat övertygat mig själv).
A: jag jobbar som en idiot, nåt kul ska jag väl ha för pengarna som inte går i skatt?
B: jag sover som en kratta, när jag är ensam, förrutom i soffan framför tvn
C: nu kan jag se två program samtidigt och få motion i ett svep ( springa emellan istället för att zappa).

Jag kan fortsätta men jag tror ni förstår min poäng, jag övertygade mig själv att jag behövde den, fast egentligen, måste man ha ursäkter till allt. Man får göra som man vill, även se på Farmen, fastän jag inte förstår varför man vill det.

Nu har jag en natt kvar att jobba, sen väntar två lediga dagar vilket jag ser fram emot mycket.


Dagens låt är en klassiker av reo speedwagon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar