24 september, 2011

rim och reson

Tänkte jag skulle skriva av en rolig artikel jag hittade i aftonbladet eftersom jag inte kan hitta den som länk.
Skulle bada kroppen -fick operera ut en ål ur snoppen.
En 56-årig man blev rätt mör. När en ål slank in i hans urinrör. Han ville bli fin - en fick lida pin.
Vain Zhang Nan, 56, från Kina var trött på att se sin kropp flaga - och tänkte sig med ett ålbad tvaga. han skulle testa metoden för att bli yngre. Men då blev livet plötsligt tyngre. För en ål var det nämligen öppet mål. " JAg klev i badet och kunde känna hur ålarna naffsade på min kropp. Sedan kände jag en skarp smärta och insåg att en av ålarna tagit sig in i min snopp" säger han. Enligt The Sun. Vain Xhang Nan fördes i ilfart till sjukhus. Där opererades han i tre timmar innan läkarna avslutade galsålesn bus. Enligt läkaren var ålen både hal och smal. Därför kunde de ta sig in genom mannens kanal. (källa Aftonbladet. skrvet av N. Dawed).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar